• promotie roll up

    Una dintre cele mai frecvente intrebari pe care le primim este “cat costa un site” ?  Raspunsul care se preteaza acestei intrebari este urmatorul:

    un site ieftincosta mai mult

    Oricat de contradictorie poate parea aceasta afirmatie acesta este raspunsul cel mai potrivit la intrebarea anterioara.

    Insa un site nu trebuie sa se constituie intro lovitura in bugetul companiei iar cu siguranta argumentele noastre va vor convinge ca pe termen lung costurile pot fi reduse apeland la o solutie solida si profesionala.

Un site reprezinta un ansamblu de elemente vizuale, functionalitati si interactiuni menite a crea o experienta unica pentru vizitatorii sai. El trebuie sa reprezinte intocmai imaginea companiei si sa fie o reprezentare fidela a valorilor pe care aceasta le are. Siteul ieftin se caracterizeaza printro insiruire de poze, texte si date de contact fiind lipsit de unicitatea atat de cautata in mediul online actual.

Orice site trebuie sa aiba un scop precis conturat, el trebuie sa prezinte, sa convinga, sa informeze sau sa vanda anumite produse sau servicii.  In functie de scopul sitelui si al audientei targhetate este creat designul, este stabilita arihitectura si este aranjata informatia.  Un site bine facut scoate in evidenta informatiile importante si se face remarcat prin originalitate si designul personalizat facandu-l astfel mai usor de retinut de catre utilizatori. Un site template, pe care cu siguranta il intalnesti zi de zi,  cu un design spartan si invechit nu va face decat ca audienta sa migreze spre siteurile mentionate anterior.

Un site bine facut poate creste prestanta unei afaceri si modul cum este privita de clientii sai la fel cum un site ieftin o poate scadea.  Un design personalizat, creat cu stil si orientat spre audienta va face ca utilizatorul sa petreaca mai mult timp pe site crescand astfel sansele sa se transforme intr-un potential client. Designul profesional nu este neaparat complicat ci se caracterizeaza prin simplitate si bun gust.

Un site profesional se construieste dupa ultimile tehnologii si tine pasul cu ultimele trenduri in design.  El trebuie sa fie prietenos cu motoarele de cautare iar informatia pe care o prezinta trebuie sa usor de administrat chiar si fara cunostinte de HTML, eliminand astfel costurile ulterioare de intretinere. Astfel, el se va situa in topul motoarelor de cautare in detrimentul siteurilor vechi, rigide si fara o informatie valida, atragand astfel mai multi vizitatori.

Siteul modern nu mai este conceput doar pentru monitoarele calculatoarelor, el trebuie sa fie versatil si sa se adapteze atat vizual cat si functional displayurilor tabletelor si telefoanelor mobile. Astfel in aceleasi costuri sunt incluse de fapt mai multe versiuni ale aceluasi site. Spre deosebire de un site ieftin siteul profesional se incarca rapid consumand mai putine resurse si nu face simtita diferenta intre o conexiune de net mobila sau fixa.
 

Siteul nu trebuie sa fie vazut ca pe o cheltuiala necesara, el trebuie vazut ca pe o investitie in brandul propriu menita a ii creste valoarea si vizibilitatea in fata concurentei. Siteul companiei trebuie sa arate si sa comporte la fel in toate browserele indiferent de versiunea lor, sa atraga clienti, sa vanda, iar alegerea unei companii cu care sa dezvoltati un astfel de proiect trebuie sa tina cont de multi factori insa pretul nu trebuie sa fie totdeauna factorul decisiv in luarea deciziei.

 

Image

Stay Connected

Ascunde meniul Arata meniul Top
Loading